Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Tel. (8 428) 52 167

MOKINIŲ PAŽANGOS IR PASIEKIMŲ VERTINIMAS

 

5-10 klasių mokinių pasiekimų formaliajam įvertinimui, sertifikavimui, apskaitai naudojamas pažymys (1 – 10 balų). Vertinimo ciklą ugdymo procese sudaro šios dalys:

1. planavimas, aptarus su mokiniais, remiantis jų išgalėmis. Ilgalaikiuose planuose numatomi kontroliniai darbai ir aprašoma vertinimo sistema, o trumpalaikiuose planuose – kas, kada, už ką, kaip bus vertinama;

2. vertinimas mokant ir mokantis (mokytojas vertina tai, kas numatyta uždaviniuose ir žinoma mokiniui, skatina motyvaciją, planuodamas tolimesnį mokymą, atsižvelgia į mokinių polinkius, interesus, rengia užduotis sėkmei patirti);

3. vertinama sukauptos informacijos analizė, apibendrinimas, fiksavimas. (Kontroliniai darbai rašomi išėjus temą ar skyrių – ne daugiau kaip vienas kontrolinis darbas per dieną pagal vaikams iš anksto žinomus vertinimo kriterijus. Kontroliniai darbai turi būti grąžinami ne vėliau kaip po 2 savaičių);

4. vykdant pagrindinio ugdymo programą minimalus pažymių skaičius per pusmetį – 3 pažymiai (išskyrus ilgai sergančius mokinius);

5. pažangos analizė atliekama po kontrolinio darbo ar kito įvertinimo, numatant tolimesnius tikslus ir uždavinius bei skatinant mokymosi motyvaciją;

6 mokinių, kurie mokosi dalykų modulių, pasiekimus vertinti „įskaityta“ arba „neįskaityta“;

7. dorinio ugdymo pusmečių mokymosi pasiekimus ir metinį vertinti įrašu „įskaityta“ arba „neįskaityta“, tarpinį vertinimą ,,įskaityta“, ,,neįskaityta“ rašyti už atskiras temas, atliktus kūrybinius darbus;

8. žmogaus saugos mokymosi pasiekimus vertinti įrašu „įskaityta“ arba „neįskaityta“, baigiant kursą taikomas apibendrinamasis vertinimas;

9. kūno kultūros, kūno kultūros parengiamosios grupės, menų ir technologijų, ekonomikos ir pilietiškumo pagrindų mokymosi pasiekimus vertinti pažymiu;

10. 6, 8 klasėse mokslo metų pabaigoje organizuoti Standartizuotus testus;

11. lietuvių kalbos ir matematikos 8 kl. mokinių pasiekimų patikrinimas vykdomas mokslo metų pabaigoje pagal „8-9 kl. mokinių pasiekimų patikrinimo ir skirstymo į grupes pagal pasiekimų lygius tvarkos aprašą“, patvirtintą mokyklos direktoriaus 2013 m. birželio 14 d. įsakymu Nr. V-24-131;

12.10 klasėse organizuojamas užsienio kalbų pasiekimų patikrinimas, naudojantis centralizuotai parengtais kalbos mokėjimo lygio nustatymo testais, pateikiamais per duomenų perdavimo sistemą „KELTAS“.

5-10 kl. mokinių mokymosi krūviai reguliuojami vadovaujantis „Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinės mokyklos mokinių mokymosi krūvių reguliavimo tvarka“, patvirtinta mokyklos direktoriaus 2013 m. birželio 21 d. įsakymu Nr. V-24-134.

Mokinių pasiekimai fiksuojami pagal mokyklos elektroninio dienyno tvarkymo nuostatus. Dalyko mokytojas fiksuoja pažymį elektroniniame dienyne ir I pusmetį spausdintame dienyne. Klasės vadovas mėnesio gale mokiniams, neturintiems prieigos prie interneto, atspausdina pažangumo ir lankomumo ataskaitas, įvertinimą fiksuoja pusmečių, metinėse suvestinėse, mokinių asmens bylose (mokslo metų pabaigoje), pagrindinio mokslo baigimo pažymėjimuose. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui informaciją apie mokinių pasiekimus patalpina mokyklos internetinėje svetainėje, pažangumo ir lankomumo rezultatų suvestines pristato mokyklos bendruomenei ir pateikia Raseinių rajono savivaldybės administracijos švietimo ir socialinių reikalų departamento švietimo, kultūros ir ugdymo skyriui:

1. pagrindinio ugdymo programos pusmečio pažymiai išvedami:

1.1. iš to pusmečio pažymių vidurkio (6,5 - 7; 6,4 - 6);

1.2. metinis įvertinimas išvedamas iš visų metų pažymių (įvertinimų) vidurkio;

1.2.1. neatestuotam vieną pusmetį, – savarankiškai atsiskaičius už to pusmečio programą;

1.2.2. turinčiam dalyko nepatenkinamą II pusmečio įvertinimą, negali būti išvedamas patenkinamas to dalyko metinis įvertinimas, mokiniui skiriami papildomi darbai, papildomo darbo įvertinimas laikomas metiniu įvertinimu;

1.3. pagrindinio ugdymo programa apibendrinama pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimu;

2. mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimo apie mokymosi sėkmingumą būdai ir laikotarpiai:

 

Būdai

Atsakingas

Laikotarpiai

Tėvų (globėjų, rūpintojų) susirinkimai

Klasės vadovas

2 kartus per metus

Tėvų (globėjų, rūpintojų) diena

Mokyklos taryba

1 kartą per metus

Individualūs pokalbiai

 

Klasės vadovas

Mokytojas

Socialinė pedagogė

Pagal poreikį

 

Raštiški pranešimai ir pranešimai elektroniniame dienyne:

apie mokymosi pasiekimus ir būdus juos gerinti;

apie elgesio korekcijos galimybes;

Klasės vadovas

Per visus mokslo metus

Raštiški pranešimai ir pranešimai elektroniniame dienyne:

apie papildomus darbus;

apie kėlimą į aukštesnę klasę ar kurso kartojimą;

apie programos baigimą ir kt.

 

Klasės vadovas

Mokslo metų pabaigoje

 

 

3. mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, pažangos ir pasiekimų vertinimas:

3.1 mokinio, kuris mokosi pagal pritaikytą bendrojo ugdymo programą, mokymosi pažanga ir pasiekimai ugdymo procese vertinami pagal bendrosiose programose numatytus pasiekimus: keliamosios klasės (5–9) mokinio mokymosi pasiekimai vertinami, atsižvelgus į jo asmeninę daromą pažangą ir palyginus su jam pritaikytoje programoje numatytais pasiekimais, o programos baigiamosios klasės mokinio mokymosi pasiekimai įvertinami, palyginus ir su bendrosiose programose numatytais pasiekimais;

3.2. mokinio, kuris mokosi pagal pagrindinio ugdymo individualizuotą programą, mokymosi pasiekimai vertinami atsižvelgus į jo asmeninę daromą pažangą (vertinama taikant 10 balų vertinimo sistemą);

3.3.vertinimo kriterijai, mokymo stiliai ir vaiko mokymosi pasiekimų vertinimas su tėvais (globėjais, rūpintojais) aptariami metų pradžioje, pusmečių ir metų pabaigoje, dalyvaujant mokyklos vaiko gerovės komisijai, klasės vadovui, mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams.

Mokiniai į aukštesnę klasę keliami vadovaujantis „Nuosekliojo mokymosi pagal Bendrojo ugdymo programų tvarkos aprašą“, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. V-766 redakcija).

           

Paieška

Informacija

Raseinių rajono savivaldybė skelbia konkursą Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinės mokyklos direktoriaus pareigoms eiti.

Konkurso paskelbimo data - 2019 m. liepos 11 d.

Pretendentų atrankos data - 2019 m. gruodžio 4 d.            

Nuoroda į pagrindinį skelbimą – Raseinių rajono savivaldybės interneto svetainės http://www.raseiniai.lt skyriaus „Karjera“ srityje „Konkursai, atrankos“.

Raseiniai

°C
Atmosferos slėgis hPa
Vėjo stiprumas: m/s
Vėjo kryptis:

Klausykimės kartu